Ingatlankezelés

Mint közös képviselő, célom, hogy eddig megszerzett tapasztalataimmal és szaktudásommal a lehető leghatékonyabban lássam el a rám bízott társasházak kezelését.

A társasházakban felmerülő problémákat jól ismerem, ezekre megoldást a társasház tulajdonosainak érdekeivel, véleményével és lehetőségeivel összhangban keresek. Közép- és hosszútávú tervet dolgozunk ki, ami megteremti az alapjait egy rendszerezett működésnek és előremutatóan tartalmazza az épület állagmegóvó és értéknövelő beruházásait.

Mindemellett a lakóközösség támogatásának kiemelkedő szerepe van a hatékony együttműködésben, fontos a folyamatos kapcsolattartás. Minden tulajdonostárs számára elérhető vagyok e-mailben, telefonon, illetve személyesen a társasháznál vagy az ügyfélszolgálati irodában is.

A felmerülő műszaki vagy egyéb meghibásodások esetén igyekszem minél gyorsabb és szakszerűbb megoldást találni. Szerződött partnerünk a hét minden napján, 0-24 óráig ügyeletet lát el.

A tásasházkezelők új generációjának képviselőjeként elengedhetetlennek tartom az online felület és online kommunikáció biztosítását, társasházkezelő szoftverünk mindenki számára naprakész információkat szolgáltat minden tulajdonosnak a társasházzal és saját ingatlanával kapcsolatos kérdésekben. Bármikor hozzáférhetnek a társasház dokumentumaihoz (Alapító Okirat, SZMSZ, Házirend, jegyzőkönyvek stb.), valamint saját aktuális elszámolásukhoz (kötelezettségek, befizetések, folyószámla egyenleg).

Ingatlankezelés

Mint közös képviselő, célom, hogy eddig megszerzett tapasztalataimmal és szaktudásommal a lehető leghatékonyabban lássam el a rám bízott társasházak kezelését.

A társasházakban felmerülő problémákat jól ismerem, ezekre megoldást a társasház tulajdonosainak érdekeivel, véleményével és lehetőségeivel összhangban keresek. Közép- és hosszútávú tervet dolgozunk ki, ami megteremti az alapjait egy rendszerezett működésnek és előremutatóan tartalmazza az épület állagmegóvó és értéknövelő beruházásait.

Mindemellett a lakóközösség támogatásának kiemelkedő szerepe van a hatékony együttműködésben, fontos a folyamatos kapcsolattartás. Minden tulajdonostárs számára elérhető vagyok e-mailben, telefonon, illetve személyesen a társasháznál vagy az ügyfélszolgálati irodában is.

A felmerülő műszaki vagy egyéb meghibásodások esetén igyekszem minél gyorsabb és szakszerűbb megoldást találni. Szerződött partnerünk a hét minden napján, 0-24 óráig ügyeletet lát el.

A tásasházkezelők új generációjának képviselőjeként elengedhetetlennek tartom az online felület és online kommunikáció biztosítását, társasházkezelő szoftverünk mindenki számára naprakész információkat szolgáltat minden tulajdonosnak a társasházzal és saját ingatlanával kapcsolatos kérdésekben. Bármikor hozzáférhetnek a társasház dokumentumaihoz (Alapító Okirat, SZMSZ, Házirend, jegyzőkönyvek stb.), valamint saját aktuális elszámolásukhoz (kötelezettségek, befizetések, folyószámla egyenleg).