- E-mail cím: furjak@furjak.hu
- Telefonszám: +36 30 667 9055
- Ügyfélszolgálati iroda: 1101 Budapest, Üllői út 120-122.
- Ügyfélfogadás: munkanapokon, előre egyeztetett időpontban
Mint közös képviselő, célom, hogy eddig megszerzett tapasztalataimmal és szaktudásommal a lehető leghatékonyabban lássam el a rám bízott társasházak kezelését.
A társasházakban felmerülő problémákat jól ismerem, ezekre megoldást a társasház tulajdonosainak érdekeivel, véleményével és lehetőségeivel összhangban keresek. Közép- és hosszútávú tervet dolgozunk ki, ami megteremti az alapjait egy rendszerezett működésnek és előremutatóan tartalmazza az épület állagmegóvó és értéknövelő beruházásait.
Mindemellett a lakóközösség támogatásának kiemelkedő szerepe van a hatékony együttműködésben, fontos a folyamatos kapcsolattartás. Minden tulajdonostárs számára elérhető vagyok e-mailben, telefonon, illetve személyesen a társasháznál vagy az ügyfélszolgálati irodában is.
A felmerülő műszaki vagy egyéb meghibásodások esetén igyekszem minél gyorsabb és szakszerűbb megoldást találni. Szerződött partnerünk a hét minden napján, 0-24 óráig ügyeletet lát el.
A tásasházkezelők új generációjának képviselőjeként elengedhetetlennek tartom az online felület és online kommunikáció biztosítását, társasházkezelő szoftverünk mindenki számára naprakész információkat szolgáltat minden tulajdonosnak a társasházzal és saját ingatlanával kapcsolatos kérdésekben. Bármikor hozzáférhetnek a társasház dokumentumaihoz (Alapító Okirat, SZMSZ, Házirend, jegyzőkönyvek stb.), valamint saját aktuális elszámolásukhoz (kötelezettségek, befizetések, folyószámla egyenleg).
Mint közös képviselő, célom, hogy eddig megszerzett tapasztalataimmal és szaktudásommal a lehető leghatékonyabban lássam el a rám bízott társasházak kezelését.
A társasházakban felmerülő problémákat jól ismerem, ezekre megoldást a társasház tulajdonosainak érdekeivel, véleményével és lehetőségeivel összhangban keresek. Közép- és hosszútávú tervet dolgozunk ki, ami megteremti az alapjait egy rendszerezett működésnek és előremutatóan tartalmazza az épület állagmegóvó és értéknövelő beruházásait.
Mindemellett a lakóközösség támogatásának kiemelkedő szerepe van a hatékony együttműködésben, fontos a folyamatos kapcsolattartás. Minden tulajdonostárs számára elérhető vagyok e-mailben, telefonon, illetve személyesen a társasháznál vagy az ügyfélszolgálati irodában is.
A felmerülő műszaki vagy egyéb meghibásodások esetén igyekszem minél gyorsabb és szakszerűbb megoldást találni. Szerződött partnerünk a hét minden napján, 0-24 óráig ügyeletet lát el.
A tásasházkezelők új generációjának képviselőjeként elengedhetetlennek tartom az online felület és online kommunikáció biztosítását, társasházkezelő szoftverünk mindenki számára naprakész információkat szolgáltat minden tulajdonosnak a társasházzal és saját ingatlanával kapcsolatos kérdésekben. Bármikor hozzáférhetnek a társasház dokumentumaihoz (Alapító Okirat, SZMSZ, Házirend, jegyzőkönyvek stb.), valamint saját aktuális elszámolásukhoz (kötelezettségek, befizetések, folyószámla egyenleg).